Popüler Yayınlar

1 Mayıs 2013 Çarşamba

GIDA SEKTÖRÜNDE HİJYEN KURALLARI VE PERSONEL KIYAFETLERİ




Temel ihtiyaçlarımızın başında gelen beslenme, sağlıklı bir yaşam sürdürebilmemiz için çok önemlidir. Beslenmenin önemi sağlığımız ve dolayısıyla da yaşamımız üzerinde olan etkileri düşünüldüğünde çok fazladır.

Geçmişte kendi gıdasını kendisi yapan ve doğal beslenen insanlarımızın günümüzde çalışma hayatı, farklılık arayışları ve çağın etkileri ile hazır gıdalara yöneldiği görülmektedir.

Hazır gıda ihtiyaçlarını karşılamada piyasada farklı markalar adı altında pek çok firma hizmet vermektedir. Rakip firmaların birbirine karşı fark oluşturmada en büyük silahları sağlıklı, güvenilir ve kaliteli ürünler üretmek olacaktır. Ürünün kalite standartlarına uygun nitelikte olması ve hijyenik koşullarda üretilmesi tüketici açısından son derece önemlidir.

Gıda sektöründe çalışanlar aracılığıyla veya onların temizlik ve hijyen kurallarına uymamasından kaynaklanan bulaşmalar görülebilir. Bu nedenle gıda üretimi yapan işletmeler personel hijyenine çok önem vermelidir.



Gıda alanında üretim yapanların çalışanlarını sağlık kontrolleri ile işe alması gereklidir. İşe alınan personelin kişisel temizlik kurallarına uyması, iş kıyafetleri ile koruyucu kıyafetlerini yerinde ve zamanında kullanması, çalışma ortamının temizliğini ve dezenfeksiyonunu sağlaması da önemli olan hususlardandır. Personel hijyeninin sağlanması ile gıdalara bulaşmaların azalması sağlanacak ve üretim sorunsuz, güvenilir, sağlıklı bir şekilde yapılabilecektir.

     

Sağlıklı ve güvenilir üretimin yapılmasında hijyenin  önemini kavramış bilinçli bireylerin çalıştırılması ve periyodik aralıklarla personelin iş kıyafetlerinin yenilenmesi gereklidir. Personel kıyafetleri  sadece iş ortamında kullanılmalı ve  her gün değiştirilebilecek gibi en az 3-4 takım olmalıdır. İşin durumuna göre de her gün veya iki günde bir yıkanmalıdır. Tem İş Elbiseleri gıda sektörüne yönelik iş giyimi ve aksesuarlarında hem kalite ve rahatlığı, hem de kurum prestijini yansıtacak model ve tasarımları ile 35 yıldır aynı titizlik ve özveri ile hizmet vermektedir. 


16 Nisan 2013 Salı

BAŞARIYA GİDEN YOL UYUMLU BİR EKİP ÇALIŞMASINDAN GEÇER



BAŞARIYA GİDEN YOL

Bir insanı diğerlerinden farklı yapan şey yaşadıklarından çıkardığı tecrübelerdir. İnsanlar yaşadıklarından edindikleri tecrübelerle çok şey öğrenirler. Yeni neslin en büyük avantajı, daha önceki kuşakların geceli gündüzlü çalışmalarından, yıllar süren emekle yoğrulmuş mücadelelerinden çıkarılmış dersleri, sahip oldukları çağdaş iletişim olanakları sayesinde aynı sıkıntıları çekmeden edinebilme kolaylığıdır.
Başarıyı ve mutluluğu sağlayan insanın fikirleridir. İnsanın dertlerini, sıkıntılarını, tasalarını korkunç hale getiren ve çekilmez kılan ya da çözülebilir basit sorunlar haline getiren de gene insanın taşıdığı düşünceleridir. Hayata iyiyi ve güzeli düşünerek yaklaşırsak iyi ve güzel sonuçlar alırız. Kötümser yaklaşımın sonunda da olumsuz sonuçlar almak kaçınılmazdır. Onun için olumlu düşünürsek, olumsuzu dahi olumluya çeviririz. Başarıyı yakalamanın sırrı da insanın fikirlerinde yatar. Başaracağına  inancı mutlak olan insan için başarı kaçınılmazdır. Başarma azmimiz ne kadar güçlüyse, başarı da o kadar yakındır.

İnanın; İnsanın içinde o kadar sonsuz bir enerji vardır ki, insan kendindeki bu enerjiyi keşfettiği zaman hayal ettiği her şeye ulaşır... Kısacası, başarılı olmak da, başarısız olmak da kendi elimizdedir. Mutlu yada mutsuz olmak da. Eğer başarılı olmak istiyorsanız kendinize başarılı bir insanı örnek almalısınız. Onun gibi düşünüp, onun gibi çalışmaya çaba göstermelisiniz. Eğer başarılı İnsanların yolunu izlerseniz bir gün onun gittiğinden daha uzaklara ulaşmanız içten bile değildir.

İnsan gerçekten doğrudan yanaysa ve dürüstse, içinde başarma azmi varsa, başaracak gücü de var demektir. Hele dürüstlüğünü ve başarma azmini nezaketiyle birleştirmeyi başarmış bir İnsan için hayatta açılmayacak kapı yoktur. Benim bu konuyu özlü bir şekilde ifade eden ve sıkça kullandığım bir tabir vardır: 'En büyük kabadayılık, efendiliktir.' Önemsediğim bir diğer konu da iş arkadaşlarımızla olan ilişkilerimizdir. İnsanlar için çalıştıkları ortam ve bu ortam içindeki ilişkileri çok önemlidir. Daha sağlıklı ve daha saygın bir İnsan olmak ve sağlıklı ve huzurlu bir çalışma ortamı istiyorsak birbirimize saygı göstermeli, değer vermeliyiz. Mutlu olmak uyumlu yaşamaktan ve uyumlu çalışmaktan geçer


Gerek hayatımızda, gerekse çalışma ortamımızda aşırı tepkiler vermekten kaçınmalıyız. Aşırı tepkiler ilişkilerimize dolayısıyla kendimize zarar verir. Dünyanın en mutsuz insanları uyumsuz insanlardır. Ayrıca İş arkadaşlarının birbirini göz ardı eden, birbirini yok sayan tutum ve davranışları işyerinde huzuru ve verimliliği düşüren en önemli etkenlerden biridir. Bu nedenle ben, ofisboy'undan genel müdürüne kadar bütün elemanlarıma ayrı - ayrı özel bir değer veririm. Unutmayalım ki başkalarını önemsemek İyi bir yaşam tarzının vazgeçilmez unsurudur. İnsanlara ne kadar değer verirsek, bizim değerimiz  o  kadar artar.

Bizim İşimiz insan ilişkisine  ve kaliteli hizmete dayanır O yüzden insanı etkileme vasfı çok önemlidir. Her çalışanın etkileme vasıflarına sahip olması gerekir... İlgilendiğimiz müşteriyi mutlaka etkilemeliyiz... Bunu sağlamanın yolu da mesleğimiz hakkında geniş bilgiye sahip olarak  kendimizi ve işimizi geliştirmenin ve yeni gelişmeleri bilgi ve deneyimlerimizi müşteriye anlatabilmekten geçer. Beklediğimiz verimi almak için önce müşterimize geniş bilgi aktarmalıyız. Ne kadar geniş bilgi verirsek işimize vakıf olduğumuz düşünülecektir.

Şu bir gerçektir ki; müşteri işini iyi bilen satış uzmanından alışveriş yapmak ister. Mükemmel bir hizmet ustası olmanın ön şartı özgüvendir. Kendimize olan güveni hiç bir şartta kaybetmez ve bunu da karşımızdakine yansıtabilirsek istediğimiz sonuçları alabiliriz. Başaramama korkusunu İçinde taşıyan insanlar hiçbir zaman başarılı olamamışlardır. Başarıya ulaşmak için korkuların yenilmesi, yerine eksiksiz bir özgüvenin konulması gerekir. Kusursuz bir özgüven eksiksiz basarı getirir.

Öz güvenimizi kazanmak İçin korkularımızın üstüne gitmeliyiz. Satış yeteneğimizi de zor müşterinin üstüne giderek geliştirebiliriz.

Unutmayalım ki, başarının her türü için yol zordan geçer. Bir işin üstesinden gelmek için karşılaştığımız ve yendiğimiz zorluklar başarımızın değerini arttıracaktır. İşimizde daha seçkin bir yere ulaşmak ve kendimizi geliştirmek istiyorsak dikkat etmemiz gereken özelliklerden biri de, müşteri karşısındaki konuşmalarımız ve jestlerimizdir.

Akıcı bir konuşma ve bu konuşmayla uyumlu jestler bizim yapımızı, karakterimizi ve niteliğimizi yansıtır. Kendini iyi ifade eden ve karşısındakini etkilemeyi başaran ve içtenliğini tüm davranışlarıyla belli eden bir satış uzmanının etkileyemeyeceği müşteri yoktur. Çünkü içtenlik İnsanın en güzel özelliklerinden birisidir. İnsanlarla girdiğimiz her türlü İlişkide öncelikle içten olmalıyız çünkü tüm insanların en önem verdiği özellik bir insanın kendilerine olan yaklaşımının içten olup olmadığıdır.


Müşteri ile olan ilişkimizde de kendimizi onun yerine koymalıyız. Kendimize layık görmediğimiz hiçbir hareket ve davranışı müşterilerimize layık görmemeliyiz. İlgi görmek İstiyorsak ilgilenmeliyiz, sevgi görmek istiyorsak sevmeliyiz, saygı görmek istiyorsak, önce biz saygımızı göstermeliyiz. Unutmayalım ki tüm ilişkilerimizde olduğu gibi iş ilişkilerimizde de ne verirsek onu alırız... Mükemmel bir ilişki kurmanın yolu iyi niyetten geçer. İyi niyet göstergesi güler yüzlü, tatlı dilli ve mütevazi olmaktan geçer. Benim sıkça kullandığım bir tabir vardır. “ İnsanın büyüğü mütevazi olanıdır” veya “ Dolgun başak eğik, boş başak dik durur”

Önemli olan insanın, sahip olduğu bilgi ve tecrübeleri pratiğe geçirip - geçirmediğidir. Bir filozofun dediği gibi; birinin benim hakkımda söylediği sözlerin bir önemi yoktur; bir insanın kendi hakkında söylediklerinin de bir önemi yoktur; önemli olan insanın yaptıklarıdır. Çünkü insanın ölçüsü onun pratiğidir, pratikte yaptıklarıdır. Düşündüğü ve tasarladığı şeyleri hayata geçirip geçirmediği, hatta ne ölçüde hayata geçirdiğidir....

20 Mayıs 2012 Pazar

Tem-İş İş Elbiseleri İmalatı Toptan ve Parekende;
olarak hemen hemen her iş koluna yönelik butik tarzda ama profesyonel bir bakış açısıyla iş elbisesi ve uniforma konusunda çözümler üretmekte ve müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutmaktadır. Fabrikalardan hastanelere, atölyelerden ofislere, fuarlardan hostes kıyafetlerine kadar her sektörden iş giyimi konusunda hem kaliteli malzeme ve işçilik hem de modelleme olarak her firmanın kendi kurumsal kimliğine uygun tasarımlar önermekte ve süratle üretmektedir. 

0212 881 91 48- 0212 882 51 20- 
bilgi@temiselbiseleri.com
www.temiselbiseleri.com  
https://www.facebook.com/TemisElbiseleriCom


temiş iş elbiseleri büyükçekmece, iş elbisesi avcılar, iş elbisesi beylikdüzü, iş elbisesi haramidere, iş elbisesi halkalı, iş elbisesi tepecik, iş elbisesi istanbul, iş elbisesi çekmeköy, iş elbisesi çorlu, iş elbisesi lüleburgaz, iş elbisesi tekirdağ, iş elbisesi edirne, iş elbisesi istanbul ve türkiyenin her yerine kargo ile en geç 3 iş gününde teslimat,  www.temiselbiseleri.com, 

29 Nisan 2012 Pazar

İŞ ELBİSESİ VE ÜNİFORMANIN EKİP ÇALIŞMASINA ve KURUM KİMLİĞİNE KATKISI


iş elbiseleri büyükçekmece, temiş












Hangi sektörde, hangi iş kolunda olursanız olun, ürettiğiniz ya da sattığınız şey ne olursa olsun kendinizi iyi ifade edemezseniz, ya ürün veya hizmetinizi değerinde satamazsınız ya da pazardaki rekabet koşulları sizin günden güne geriye gitmenize ve zamanla elinizdeki müşteri portföyünüzü de kaybetmenize yol açar.

Farklılığınızı ve kalitenizi ifade edebilmenizin birçok yöntemi vardır:
Bu yöntemlerin ortak noktası ise kendinizi hedef kitlenize iyi anlatabilmenizden geçer. 
Kendimizi ( kurumumuzu ve markamızı ) iyi ifade edebilmemiz için iyi bir ekip çalışmasına ihtiyaç duyarız. Bunun için de çalışanlarımızın yönetimle uyum içinde olması ve birlikte hareket etmesi gerekir. Siz ne yaparsanız yapın; eğer çalışanlarınız sizin ( markanızın ) ruhunu yansıtmıyorsa yapacağınız tüm harcamalar ve emekleriniz boşa gider.

Çalışanlarımıza bu ruhu verebilmek ve birlikte hareket etmelerini sağlamak için iyi motive edilmeleri, ücret ve sosyal haklarının yanı sıra kurum kimliğini ve hizmet kalitesini taşıyacak eğitim ve bilgi birikimini almış olmaları gerekir.
Tüm bunların yanı sıra ekibimizde kurum kimliğini ve kültürünü taşıma (ait olma, birlik olma ortak hareket etme mesajlarını ) ve dışa yansıtabilme yeteneğinin olması gerekir. Bizi ve kurumumuzu olduğu yerden alıp daha ileri taşıyacak olan şeyin iyi bir ekip çalışması olduğunu asla unutmamak gerekir... 

Kurumların geleceği, doğru ve verimli bir ekip çalışmasının başarısına bağlıdır. Ekip bir firmanın dışarı açılan penceresi geleceği ve en önemli sermayesidir. Mağazanız şehrin en önemli notasında olabilir, dünyanın en değerli ürünlerini satıyor olabilirsiniz ama sizin ekibiniz hizmet kalitesi satılan ürünün kalitesi örtüşmüyor ve firmayı gereği gibi doğru ve iyi temsil edecek nitelikleri taşımıyorsa yaptığınız işten başarılı olup verim almanız ve ayakta kalmanız mümkün olmaz. 

Amerika’yı yeniden keşfetmeye gerek yok. Bizden önce aynı yolu kat etmiş başarılı kişiliklerin ve kurumların bıraktığı yerden bayrağı almalı ve daha ileri taşımalıyız.

 Tüm bu ekip çalışmasını temsil eden, kurum kimliğini dışa yansıtan görsel unsurlarımız vardır. Bunların başında markamızı temsil eden amblem-logomuz, ürün ve hizmet kataloğumuz, tanıtıcı buroşürlerimiz, kartvizitimiz ve tabii ki çalışanlarımız ve kendimizin dış görünüşü çok önemlidir.


 İş elbisesi veya üniforma sadece yapılan işin kimliğini yansıtmaz. Verimliliğini, çalışanın korunmasını daha sağlıklı kalmasını ve işin türüne göre gerek dışarıdan çalışana etki edecek unsurları bertraf etmeye gerekse de işin olumsuzluklarını dışarı aktarılmasını engellemeye yarar.

Tüm bunların ötesinde kurum kültürünü yansıtmalıdır. Çalışanların kurum kimliğini yansıtan kaliteli, çalımasını kolaylaştıracak şekilde aksesuar ve özelliklerle donatılmış ve giymekten zevk duyacağı şık bir iş elbisesi veya üniforması olması çok önemlidir. 


İş elbisesi ve iş üniforması ekip çalışmasının ve kurum kültürünün ifadesidir. Dışa yansımasıdır. Aynı zamanda müşterilerimize güven aşılamanın, rakiplerimize de yenilir yutulur lokma olmadığımızın ifadesidir.
Kazancımızın daim olması için kurum kimliğine yatırım yapmamız gerekir.
Bol kazançlı ve huzurlu günler dileriz. 

Tem-İş İş Elbiseleri..


25 Nisan 2012 Çarşamba

KIYAFETİN İŞ HAYATINDAKİ YERİ

İyi bir iş elbisesi aynı zamanda iyi bir tavsiye mektubudur,” 

Kurumsallaşmanın tamam olması için kurum kimliğine uygun iş kıyafeti giyilmesi yeni bir uygulama değildir. 
Çok eskiden beri var olan bu alışkanlık özellikle bu yüzyılın son çeyreğinde iyice yaygınlaşmıştır. Artık mahalle bakkallarının da üzerinde ''Şen Bakkal '' yazan önlük giydiğini görür olduk.
İyi bir iş elbisesi aynı zamanda kurum amblem ve logosunu taşımalı ve renk seçimi de buna uygun olmalıdır. Çalışanların rahatı ve verimliliği düşünülerek beden ölçülerine uygun sipariş verilmeli veya ısmarlama yaptırılmalıdır.
 En az iki  farklı konseptde yazlık ve kışlık olarak tasarlanmalı ve her çalışan için en az 4-5 takım olarak sipariş edilmelidir.
Özel hayatımızda giydiğimiz kıyafetlerin temizliği ve kalitesine nasıl dikkat ediyorsak iş elbiselerinin de dayanıklı, ve rahat olması gerekir.
Temizliği kolay olması, yıkama ve temizlemeye karşı dayanıklı kumaş ve baskı çeşitleri seçilmelidir.
Ucuz olsun diye esirgediğimiz her kuruş bize maliyet olarak geri döner...Bol kazançlı ve huzurlu iş hayatı dileklerimizle...Tem-İş.

Tem-İş İş Elbiseleri: FUAR VE HOSTES TAKIMLARI

Tem-İş İş Elbiseleri: FUAR VE HOSTES TAKIMLARI